oh oh oh oh you know the way to keep me on my toes

nu har jag vaknat och ätit frulle, druckit kaffe och lyssnat på tims nya låtar. det är väldigt mulet ute och snart ska sambolajna gå och jobba. bull för mig, för idag vill ingen vara med mig. helt allena är jag. vill ju ut och svira! som fan också! men det får väl vänta tills imorgon ifall madde nu vågar. nu ska jag visa hur rolig mars är för mig.


Mars:

1.
2.
3. Göteborg
4. Göteborg
5. Göteborg
6.
7. Ut och slå klackarna i taket och gå på Iris konstutsällning
8. Ha "Halv 8 hos mig"
9.
10.
11.
12.
13.
14. Ha fest för madde för att hon fyller 20
15.
16.
17. Jag fyller år!
18. Ha kalas kanske?
19.
20.
21. Ha superstor fotografering
22. Ha superstor fotografering
23. Packa!
24. Åka till London!
25. London!
26. London!
27. London! På kvällen ska jag på modevisningen/Festen jag jobbat så hårt inför!
28. Se BOB DYLAN!
29. Gråta
30.
31.

nu verkade det kanske inte så kul... men det är det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback