now I'm free

igår var jag med tim. vi planerade vår feta photoshoot och försökte komma på lite fler grejer till tidningen. gick sådär, drack mest kaffe och rökte. så kan det bli ibland. han är världens bästa lilla tim, även fast jag ibland kan glömma bort det. jag vet nog ungefär allt om honom och han vet ungefär allt om mig. det är skönt.

på kvällen stack jag hem till martina och var med henne och elin. jag rensade min garderob och min byrå och fyllde en ikea-kass och tog med till dem och de fick ta vad de ville. de tog rätt mycket och resten sparade jag till sara. ska rensa lite till idag. jag har så löjligt mycket kläder. jag får lite ångest av att tänka på hur mycket pengar jag lagt ut på kläder som jag aldrig använt. menmen.

nu ska jag rensa lite och senare ska jag och madde hämta våra pass! är rädd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback