madde 20 år

hejsansvejsan pilla dig i nejsan!

igår blev det en spontan utgång. skulle först bara vara hemma och mysa med min lilla älskling, men det ville minsann inte han! så vi stack till möllan med pamp, ida, sanne och malin. sen ville jag bara hem. men då ville älsklingen till debaser! jag ville inte gå hem själv och sova, så jag hänkade på och lyssnade på ett band. sen åkte vi hem och åt rester i soffan. när vi ätit upp skrek sambon högt och hoppade upp från soffan och la sig i sängen. och så somnade han. på typ en sekund? jag bara... okej... sen somnade jag också.

ikväll blir det fest för min lilla 20-åring madde! det är så sjukt att hon redan är 20 år... det betyder att vi i år känt varandra i 13 år. det känns som att det var igår vi var 10 år och bråkade och slogs! *saknar*

nu ska jag städa klart för sen kommer fbg över på lite tårta och sen kommer alla gäster och då börjar feeeeesten!


Kommentarer
Postat av: mums

hejgumsjaghoppasnihadeenroligfestigåroattmaddevanöjd!självejagjättenöjdmedmelodifestivalvinnaren!!!!vigrillaigårhosjoakimoida.svingott!längtartillsommaren!!!!gårdetbraattläsautanmellanslagnärmanebakfull???puss

2009-03-15 @ 06:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback