like waves of sorrow

hej vänner och ovänner!

alla kanske undrar varför jag inte skrev något igår... några kanske grät, några kanske slog på varandra. men anledningen till varför jag inte skrev är faktiskt rätt sorglig... JAG HAR SKADAT RYGGEN. på något skabbigt litet sätt har min rygg typ gjort något sjukt.  det är en liten bit antingen mellan ryggraden och skulderbladet, eller under skulderbladet, jag känner inte riktigt det, som gör så fruktansvärt ont. jag går runt som en tant och ojar mig och stånkar och stönar. ingen härlig känsla alls! bara djävulskt ont.

jag hoppas ni tycker synd om mig! idag ska jag blogga på!

Kommentarer
Postat av: mormor

Stackars dej! Då vet du hur det känns att vara en gammal gumma. En sån som mej. Kram o puss

2009-03-11 @ 16:08:37
Postat av: mums

ej du beettree i ruyyggään?

2009-03-12 @ 18:34:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback