i'm lovin it

hej vänner!

i fredags hamnade jag på möllan med madde och matilda och mötte där upp sambolina och andra män. efter möllis stack alla vi, förutom madde, till kb och skakade loss! det var riktigt trevligt! när jag kom hem mådde jag mindre bra, men jag gjorde inget pinsamt i alla fall! igår gjorde inte jag och samboso så mycket mer än att gå och handla mat. maten ska jag laga idag på vår "halv 8 hos mig"-middag. kommer bli spännande att se vad de tycker. tänk om de bölar och spyr. då blir jag ledsen.

förresten är jag nu vän med top model-analeigh på fejsan! lovin it.

Kommentarer
Postat av: Dino

lol... analeigh var typ den fulaste från alla säsonger. she never became a top model, sorry to say... either you are IN or you are OUT!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback