i am alone



nämen jag är väl för kass lilla jag va.

i fredags var vi som sagt på något nöjesguidenskit. det var faktiskt kul! förutom att i slutet hade alla försvunnit och ensam stod jag. så jag fick ringa mastern och till sist hittade vi varandra! inte långt efter drog jag hem dock, men ändå. vi dansade och jag blev bjuden på löjligt mycket sprit. borde kanske gå till såna ställen oftare? kan jag tycka är en bra idé. jag träffade sjukt mycket folk som jag inte träffat på länge. jag var också lite nördig och gick fram till en fin bloggerska jag gillar... men hon blev jätteglad och då var allt lugnt igen!

igår gjorde jag inte mycket förutom att må illa. jag och samboso såg "min granne totoro" som madde tipsade om och den var supermysig!

nu ska jag ner o röga och dricka upp mitt kaffe! sen ska jag JOBBA! peppen bubblar på inom mig.

Kommentarer
Postat av: mads mikkelzen

skeletthand! hihi. fin kväll. du var fin!

2009-03-01 @ 15:38:14
Postat av: LO

vem vare bloggerskan?

2009-03-03 @ 00:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback