hej små gölleplöttar

hello allihoppa!

just nu ligger tim i min soffa och försöker sova. sambosolo stack precis till jobbet och jag tänkte beställa lite från ellos... topshop får vänta tills jag är i london om ett par veckor.

imorgon kör jag, sara och martina till göteborg! jag kommer ju dock inte köra, men jag kommer sitta i bilen och sätta på dålig musik på våra ipod-högtalare! ska bli så himla mysigt. där stannar vi till torsdag och på fredag ska jag till doktorn. snart ska jag också ha kalas för att jag fyller år. och ha fest hemma hos mig för att MADDE FYLLER 20. cp. sen ska vi till london. sen ska jag på modevisningen/festen som jag jobbar inför nu. och sen är det bob dylan! rolig månad känns det som.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback