gammal som gatan

igår fyllde jag år. woho. fick fina presenter av lilla fbg i alla fall!

min älskade hade gjort det sötaste i hela världen. han var inte hemma igår PÅ MIN FÖDELSEDAG så han hade gömt min present på ett speciellt sätt. som en liten skattrunda! hittade lappar lite överallt och till sist kom jag till köket och hittade en PLATTÅNG! blev superglad, för den skulle tydligen vara riktigt grym. det behövde jag väldigt mycket.

på kvällen tog jag, sara och sarasve några öl på möllan och sedan sov sarasve hos lilla mig. idag fixade hon mitt hår och sen stack vi till underground och köpte billigt smink!

OOOOCH IIIKVÄLL KOMMER MIN LILLA ÄLSKLING HEM!

Kommentarer
Postat av: tim

var du lilla eller stora skeden?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback