we cast long shadows

hej vänner och ovänner.

vi åkte i fredags. kom till slutet av danmark sen pajjade bilen. sån tur kan man ha ibland. jag kände för att gråta men nu är det över, för vi ska åka nästa tisdag istället. idag kom sara och martina hem. och imorgon åker sarasve och madde till rövitalien!! jag vill också åka med dem, men nu jobbar jag hela veckan.

vädret börjar bli fint i malmöstad, så det var nog meningen att bilen skulle pajja så att vi kunde få lite fin sommar i sverige också. mmmmmmenmmmmmmmen. midsommar hade vi ju planerat att spendera i amsterdam, så när jag och älsklingen kom hem hade vi absolut inget att göra. vi drack oss fulla på öl och vin med våra grannar, sen åkte vi in till stan och fylleåt på max, sen stack vi till möllan. i lördags grillade jag, martin pamp, daniel och älsklingen i kungsparken och sen gick vi till tgi fridays.


nu satt jag precis nere i det halvfina vädret och tog min första cigg och kaffe och nu ska jag nog göra mig i ordning.


wadap.


Kommentarer
Postat av: mormor

En sådan otur ni hade på er semester då. Men ni fick tur med vädret ialla fall.

Igår var morfar o jag på ditt jobb, drack kaffelatte o åt glass, gott. Du hade jobbat till tre sa en ljus, lång tjej. kl var 18.00 när vi var där.kram o puss

2009-06-22 @ 16:45:53
Postat av: natha

jag jobbar resten av veckan också då kan ni komma förbi och träffA MIG!! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback