visor



hej allihopa. igår var vi först hos ida. det var ganska jobbigt att ta sig dit på grund av dumma demonstranter. men vi lyckades i alla fall efter mycket spring och skrik. jag blev såklart faktiskt jättefull. och vi stack till kb. av någon anledning. och där var lite kul. men sen blev jag ensam. och såg på min mobil idag att jag skrivit ett sms till pamp där jag skrivit "fitta fitta fitta fitta fitta fitta fitta". undrar verkligen vad jag menade med det... ibland är jag lite läskig. ett riktigt mowglibarn.


maddes gamla kärlek (som jag aldrig träffat) sa att han visste vem jag är för att jag är "ökänd". hmm... okej. och nu har tvillingarna åkt iväg. och det är väldigt tråkigt. idag har min familj varit hemma hos oss och spelat gta och ätit kakor och det var supermysigt. och sen kom ponta och tezzan hit och vi bokade vårt första hotell till resan. så på fredag åker vi. och jag är bakfull idag.


Kommentarer
Postat av: tim

hehe coola webcameffekten

Postat av: Rebecca

jag brukade också få höra att jag var ökänd, back in the days. nu sitter jag mest hemma & tofflar och hör inte så mkt alls.

2009-06-15 @ 11:29:29
URL: http://fallaway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback