until it's gone



nu mår jag bra! eller ja, hyfsat i alla fall. trött är jag. torr i fejset. har ett sår i halsen. jag kräkte blod i fredagsnatt. nu har jag precis pratat med tim i telefon länge. han berättade om drömmar... och om... en sak till... som nog är hemlig... men jag skrattade väldigt mycket i alla fall. både han och jag tyckte att det kändes som att det var svinlängesen vi pratade. var kanske två dagar sen. DÅ VET MAN ATT MAN E BÄZTIZAR.


ikväll ska jag och älskolina se GAVIN DEGRAW. dör, så fett. så jävla gött. imorgon ska jag, tim och dino ha möte. innan dess ska jag lämna in min mobil, tim ska lämna in sin mac och jag ska se om jag hittar film till min kamera.


på fredag är det en vecka tills vi kör. jag, älskiz, ponta och tezz. först amsterdam, sen frankrike och sen får vi se var världen för oss!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag är inte svår

2009-06-08 @ 18:15:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback