tröttenatha



shit vad trött jag är. somnade framför en film om andra världskriget. nu är det satc. och jag är såååå trött. fick ett cv igår av någon som vill vara med i tidningen. idag har jag fått en jobbmail:
[email protected]! coolt tycker jag. vill iiiinte somna. imorgon ska jag jobba. på kvällen ska jag kanske ut. på lördag ska vi hem till ida. och innan det måste jag köpa lite grejer. kläder o zånt du vet.

ikväll ska jag inte göra NÅGONTING. tror jag. älsklingen är hemma sent ikväll. blääää. uuuuusch. fyyyy. tviiiiii.

Kommentarer
Postat av: MachoMadde

haha jag fattar verkligen inte vad jag gör på den bilden! är väl glad för att jag tror att jag fotas med dig...

Postat av: natha

hahha du är med på den!! sarasve har klippt ut dig bara!

2009-06-11 @ 20:13:00
URL: http://rohvol.webblogg.se/
Postat av: martina

vad du är SÖT!

2009-06-13 @ 13:22:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback