in another dimension

http://open.spotify.com/track/2zlSarFQ4tkRj03bxlnAUB

här har ni en fin låt med en fin kille!

nu ska jag ner och röka. är så otroligt trött, men älsklingen låter inte mig sova. han är för elak för att vara sann. och han är inte ens hemma. jag har lite ont i magen. och jag har nada to do. kanske skulle... trotsa honom... och... SOMNA!!!! så busig jag är. jag saknar mamma beben pappa frettan mormor och morfar idag! imorgon innan vi åker ska de få sig ett fint litet meddelande.

hejdå. för. all. tid.

Kommentarer
Postat av: mormor

Vi älskar dig alla.Vi önskar dig o Jonas en skön semester. Hoppas bilen håller denna gång. Säg till de som kör att köra försiktigt så ni kommer snart hem igen. Puss o kram

2009-06-30 @ 01:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback