photograph



inatt sov jag hos tim. vi gjorde en massa grejer till tidningen hela kvällen/natten och lite imorse också. det var hur gött som helst! jag fick hans goda äggröra i morse och en fin kopp kaffe och han fick litta cigg och glädjen över att få vara med någon så underbar som jag.

snart ska älsklingen tilll stapel och jag orkar verkligen inte. är så ful och trött. imorgon ska jag nog framkalla mina kameror från prag och köpa en ny fucking cell. även fast jag inte vill!! ska nog köpa en liten ful hemtelefon också. fattigt värre. nu ska jag ner och ta en cigg. ska bli gott. ha det najs

Kommentarer
Postat av: timo

hej bitch, man kan kommentera igen på min blogg nu. och... en... hemlis jag gjorde... kolla... senaste inlägget... HEHE


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback