mama brown

hey there people!!

nu är jag vaken. somnade halv 7 inatt. inga konstigheter där. men nu är jag i alla fall uppe och glad som få! mitt kaffe kokar loss och snart ska jag till möllevångsgatan och hämta mina framkallade bilder och till möllan och köpa tofu. efter det åker jag och älsklingen till copenhagen och lyssnar på jazz och dricker öl.

imorgon ska girlsen ska ha middag och på torsdag ska vi... nog... se... h...a...r...r...y... p...o...t...t....e...r............!!!!!?!?!?!?!?!??!??! då är man så lycklig man kan bli.

ha det goth everybody

Kommentarer
Postat av: MachoMadde

NÄSTA torsdag <3<3<3

Postat av: mums

hey people I`M mama brown!!!! my daughter is impd he he he he coooool

2009-07-08 @ 08:41:07
Postat av: s

ja, hallå, det är nästa torsdag din knäppis!!

2009-07-08 @ 16:06:14
Postat av: natha

haha vad är "impd" mama brown???

2009-07-08 @ 22:33:02
URL: http://rohvol.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback