lolililollol





igår var jag och älsklingen på köpenhamns jazzfestival! vi hade det jättemysigt! först satte vi oss på någon liten uteservering och lyssnade på ett litet band som spelade på en scen några meter bort. när de slutade spela satte sig tre små gubbar precis vid oss och började spela. de var så jävla........ söta!! trombongubben var nog det gulligaste jag sett och så sjöng han också :') där satt vi ett tag och drack några öl och solen svettade ihjäl oss. sen gick vi till en restaurang och åt romantisk middag och drack lite mer öl.

till sist stack vi till någon liten lokal och lyssnade på ett riktigt nicet band med en kille som sjöng exakt som jamie cullum. det var kul! sen gick vi och köpte glass i ösregnet och sen åkte vi hem!

nu ska jag snart jobba. och ikväll ska jag och girlsen ha middag. mysigt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback