just like a little girl



hej

igår jobbade jag. innan dess hann jag missa bussen och fick vänta på södervärn i en timme på nästa. gick och köpte mig en kaffe på pressbyrån och senaste bon. kedjerökte och lusläste både min elle och lite av bon. två uteliggare hann komma fram och ta alla mina pengar, så att jag knappt hade pengar till bussen hem. men det gjorde ingenting. jag hann också bli så kissig i min väntan att jag trodde att jag skulle spricka på bussen. tänkte verkligen att "nu dör jag, nu spricker min urinblåsa och det kommer bli riktigt pinsamt".

nu ska jag åka och jobba snart. ikväll ska nog jag och älsklingen till carib kreol och lyssna på jazzilijazz och kanske ta en öl eller två.

ps. härromdagen såg jag och aldin en dålig skräckfilm på bio. det var min första skräckfilm på bio. knaset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback