he's hands are probably big



hej alla älskade.

sen jag skrev sist har inte så mycket hänt. har spenderat rätt mycket tid i svedala i min mammas hus och lekt mycket med beben. har varit mycket med tim och jobbat på tidningen. har varit i stan med martina och köpt lite kläder. ska hämta ett par converse idag jag beställt. har inte varit så mycket med min älskling. just nu ligger han i sängen och sover. han kan nog vara den sjukaste människan på denna jord. så. sjukt. söt.

nu har jag precis suttit där nere och rökt en massa och druckit kaffe. och läst klart tims bok. and it's really effin good. speglar hans personlighet riktigt bra och han har en kul personlighet.


imorgon ska jag nog se billie the vision i pildammarna och ikväll vet jag inte riktigt. ska jag inte ut, vill jag nog hem till tim och sätta ihop tidningen. för imorgon släpps den.


Kommentarer
Postat av: MachoMadde

he's hands? eller är det jag som är en tosemaja?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback