do we really need to pay attention to the alarm

tja alla vänner och ovänner

prag var nice! kom hem i söndags och sen dess har jag jobbat, fikat på jobbet med mormor, morfar och älsklingen och har varit hos mamma, frettan och beben och varit hos älsklingens föräldrar. i prag kollade vi på slott, klassisk konsert i ett museum, var på salvador dali-utställning, rökte cigarr på en che-pub, älsklingen rökte cigarr i skumbad, drack en massa öl och åt en massa mat. supersnajset!

idag ska jag jobba och sen vill jag hem till tim och planera tidningen. nu har vi lite brådis för snart ska tredje numret ut. kommer bli så jäkla fräckt! fylld med bilder från prag, amsterdam, holland och usa. och en massa annat smått o gott.


på onsdag, torsdag och fredag är jag ledig och då ska jag framkalla kameror, fira sara och martina på möllan/lilla torg och på söndag ska jag och tim fota ida.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback