but youre making me

hej rövungar

kom precis hem från JUBB. och har duschat. härligt. ikväll ska nog jag hem till maddes mormors lägenhet och dricka sprit och sen till möllan. sånt kan ju också vara trevligt. men hade varit trevligare om jag varit i amsterdam........ vill flytta dit NU! dör!

inte mycket mer. har läst slut "sonat till miriam" av linda olsson. den var självfallet inte lika bra som "nu vill jag sjunga dig milda sånger" (MARTINA!!!!!!) men den var bra och mysig. välskriven, som tim brukar säga.

jahapp. ska nog beställa hem lite böcker idag. och behöver nya kläder so much. vet inte varför alla mina kläder alltid blir så jävla fula efter någon vecka. något fuffens med det där.

ha det goth

Kommentarer
Postat av: martina

då kan den ju VERKLIGEN inte ha varit bra.............

2009-07-12 @ 12:56:08
Postat av: Ida

haha. mina kläder blir också fula fter en vecka eller två. specellt desom var skitsnygga när jag köpte dem. blubb


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback