what will your mother say



nu sitter jag och röker och dricker kaffe. har nästan precis vaknat. berättade äckliga saker för mamma och hon blev superglad över det! "jag vill höra mer mer mer!" skrev hon. jag sitter i trosor och smutsig hoodie. jag är inte vacker, but i'm getting there.  nu är några tavlor uppe i mitt hem. en som tim gjort, en kurt cobain, en bob dylan och en miles davies. trollkarlen från oz och pulp fiction har ingen plats än så de står på golvet. här är rätt smutsigt. jag kanske borde dammsuga innan älsklingen kommer hem, men jag mår lite illa. jag har "vässat" mitt cv. blev fult. idag vill jag göra något kul. kom på en grym fotografering inatt och ringde och väckte tim. han tyckte det lät coolt och sen fes han i telefonen. som vanligt. jätteäckligt.

Kommentarer
Postat av: tim

hur kan du FORTFARANDE inte gilla det?

Postat av: natha

för att du är världens största PELLE!

2009-01-19 @ 15:38:13
URL: http://rohvol.webblogg.se/
Postat av: mums

du e haaarlig. du med det atopiska eksemet!!! påss

2009-01-20 @ 13:20:10
URL: http://rohvol.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback