bulgarien



flygplats



flyget. hamnade bredvid en ful kille. blev lite jobbigt liksom. själv var jag blev och läskig.



framme. stack till en mysig pub och träffade tim frick och de andra.



andra dagen. stranden. enda gången vi var där.



drack bira varje dag.



madde zoomade in en stackars ovetandes nathalie



så glad var jag när biran var slut



förfest på hotellrummet



vi drack drinkar och elin låtsades bli sur för fotboll



helt plötsligt såg jag ut såhär



pizza varje natt. så jävla gott.



såg världens snyggaste tjej dansa



vi dansade på borden




vi gjorde konstiga miner och var upptagna



sen var det midsommar och män strippade på scen



elin såg ut såhär när vi kom hem



och madde såhär



vi åt massa pasta



vi gick ut



jag brände nosen och lite annat



vi gick ut. träffade svettiga, läskiga, svenska män



vi köpte chips fyra på morgonen, sen kollade vi på porr på hotellrummet



sista dagen åt vi världens billigaste och godaste tre rätters-middag. sen kollade vi på 3D-bio



så sjukt svettigt och jag var rätt... snygg eller

nu i sommar ska sara också följa med för i hilvede! puss på alla utom mig själv för det går inte


Kommentarer
Postat av: tim

ser ut som en riktigt värdelös resa........

Postat av: tim

ser ut som en riktigt värdelös resa........

2009-01-03 @ 03:22:50
URL: http://timpaen.blogspot.com
Postat av: madde the coolisimo

resan var freakin' fab!! måste göra om det!

2009-01-03 @ 11:13:35
URL: http://madisco.devote.se
Postat av: madde the coolisimo

resan var freakin' fab!! måste göra om det!

2009-01-03 @ 11:13:52
URL: http://madisco.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback