bästa låtarna genom tid och rum

jag kan ju inte säga att jag kommer gilla de här låtarna föralltid. men jag vet att jag tycker att de är de bästa låtarna någonsin. och jag vill dela med mig av dem med hela världen.

lars winnerbäck - under månen
bob dylan - my back pages
arctic monkeys - mardy bum
chet baker - my funny valentine
judy garland - over the rainbow
tim - mother
damien rice - cheers darling
ray lamontagne - lesson learned
nirvana - scoff
joe purdy - isnt love
billie holiday - lets call the whole thing off
lisa hannigan - silent night
eva cassidy - little children
ozzy osbourne - mama im coming home
the weepies - take it from me
abba - lay all your love on me

just nu kommer jag inte på fler. men jag återkommer nog. imorgon ska jag till köpenhamn med tim. ska bli mysigt.


Kommentarer
Postat av: madde the coolisimo

chch, har haft den sistnämda låten i huvudet under hela morgonen! den ska jag sjunga med inlevelse på Festen

Postat av: tim

jag ska sjunga Livin on a Prayer på festen...

2009-01-20 @ 13:40:53
URL: http://timpaen.tumblr.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback