shakirashakira



om en timme ska jag och madde köra till helsingborg! till något köpcenter. mest för att ha något att göra. ska bli mysigt! jag ska leta efter gina-västen som sarasve har en likadan. hon ville ju inte ge mig sin... taskigt. igårkväll var jag och madde i skanör hos shakira (sarasve) jöh. vi kollade på film och sara gjorde kaffe i sin nya espressomaskin. hon sa att hon blivit grym på mönster i skummet, men hon kunde inte ens rita madde när hon var på semester i femman.

hur vi kom dit är en lång historia:

jag och madde tog bussen till svedala för att hon skulle hämta sig bil. så vi tog bussen halv 8 och sedan var vi framme 8 i lilla byn. vi tog bilen och åkte och tankade. ungefär halv 9 var vi utanför triangeln och hämtade sara. sen åkte vi till skanör för att äta på aldo och madde var jättehungrig. 40 min senare var vi i skanör. aldo hade stängt en halvtimme tidigare. madde skrek och gormade, hon var ju så hungrig. saravse sa att de hade EN pizzeria också så dit körde vi. stängt. madde fällde en tår. vi skulle köra till vellinge... eller var det höllviken... minns inte, men sarasve glömde säga när madde skulle svänga så helt plötsligt var vi på vägen mot malmö. madde gormade. "JAHA MEN DÅ KAN VI JU LIKA GÄRNA ÅKA TILLBAKA TILL JÄVLA MALMÖ OCH ÄTA DÄR". så vi åkte till malmö. och vi antog att där var stängt överallt så vi hamnade på bk. de hade inga chili cheese så jag fick äta den äckliga veggie bean baguetten. så där satt vi och slängde i oss maten och en stund efter var vi i bilen igen. vi blev sugna på chips men vi visste inget som var öppet, så sarasve ringde sin vän som berättade att en mack i vellinge hade öppet till klockan 12. så dit körde vi och sedan körde vi tillbaka till skanör. så vi åkte från malmö ungefär halv 8 och var framme hos sara typos... 10, halv 11. sen satt vi där i två timmar och kollade på juno och sen körde jag och madde hem till malmö stad igen.

Kommentarer
Postat av: madde the coolisimo

gormaren madde, va...

Postat av: Rebecca

Om det är västen med nitar från Gina så finns en typ likadan på BikBok,:)

2009-02-01 @ 18:39:23
URL: http://youdontknowmesowell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback