pose magazine

nu var det ju mer än ett halvår sedan vi gjorde det första numret av Pose Magazine. jävligt kul var det, men också något av det jobbigaste jag gjort i mitt liv. vanligtvis är jag väldigt lätt att förhandla med och jag är bra på att kompromissa men i det här fallet hade jag ju min bild av tidningen redan i huvudet. och det hade ju tim och tim också såklart. nu precis såg jag var http://www.almah.devote.se/ skrev om tidningen då hon var med i tidningen efter en intervju jag gjort med henne och niotillfem-sandra. kommentarerna är trevliga. det gör att jag ännu mer vill göra ett andra nummer. vi håller ju på nu, men det går lite segt eftersom att vi skriver boken också. jag är inte nöjd med första numret. jag tycker nog rätt ut sagt att det är rätt fult. men nästa nummer kommer bli underbart.

här är länken till inlägget och kommentarerna: http://almah.devote.se/blogs/278659/jag-i-pose-.htm#WriteComment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback