lär mig sova





jag har så tråkigt. kan inte hemsökta hus börja NU? idag har jag varit hos tim. han var så söt. men så klagig. riktig klagmaja den där tim. nu är jag torr i halsen. här luktar rök. äckligt. för nu är jag inte sugen. nu är det CSI. men jag har redan sett alla avsnitt. hatar catherine. älskar nick, grissom, sarah och brass. och dr robins såklart! och greg. idag beställde jag ett halsband som syns på bilden. fast i blått. och en cigarettask. och västen jag beställt kommer förhoppningsvis imorgon. våra planscher har kommit nu. ska hämta dem imorgon och borra upp. våra väggar är av världens hårdaste cement. det här är nog det mest intressanta inlägget jag skrivit i mitt liv. den 24e blir det fest men nästan ingen har OSAT så jag antar att jag skiter i det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback