jobb, tack!



det är så här att jag behöver ett jobb. ett jobb. ett litet ynka jobb. vilket jobb som helst. nästan. ett jobb. ett endags-jobb. ett livstids-jobb. ett jobb. lite pengar. mycket pengar. ett jobb. jag behöver ett jobb nu. jag är fattig som en kyrkråtta och har inte råd att bo kvar med min älskade. han är som tur är världens mest generösa människa, men en dag kanske han får nog. och då är jag ute på gatan. jag har inte mycket pengar kvar nu. nästinitill ingenting alls. och där är inte ens ett rum hemma hos mamma till mig och inte hos pappa heller för den delen. och jag vill ju verkligen verkligen verkligen inte åka tillbaka till svedala. så om någon vet något om ett jobb. minsta lilla. jag tar det.

Kommentarer
Postat av: madde the coolisimo

det verkar som dina fylleförsök att hitta jobb inte funkar så bra, då. fika mindre och sök mer! love

Postat av: Ajdahanej

Kolla med online i lund... de söker alltid nytt folk! fast då får du sälja tidningar per telefon!

2009-01-06 @ 12:52:04
URL: http://stylebyida.blogg.se/
Postat av: elin

då får du ta ett jobb på bk! det är ändå ett jobb och ett plus i srbetslivet!

2009-01-06 @ 19:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback