jag ville bara höra din röst



i fredags åkte jag hem till mamma, keven, frettan, bebisen och felicia. vi började med att hämta beben på dagis och sen kom mormor och bjöd på semla för bebisen hade namnsdag. sen stack mormor och mamma gjorde tacos.  när hon gör tacos så dör jag lite! hon kryddade dock min quornfärs så mycket att det gjorde ont i näsan. men det var jävlans gott! joakim och ida och deras nya bebe kom också och åt. nya bebisen åt såklart mest av alla. riktig storätare. sen skulle frettan åka och köpa läsk. och jag skojade och sa "köp chips. och dippa. och skruvar. och ostbågar. och popcorn. och jordnötsringar. och sombreros. och lösgodis. och coca. och glass". när frettan sen kommer hem igen har han köpt nästan allt! riktigt gulligt. även fast jag hade skojat så åt jag ändå så mycket att jag höll på att spy. sen kom älsklingen och hämtade mig.

i lördags steg vi upp tidigt och åkte till ikea. sen till mobilia. sen hem till sambons föräldrar för att gå på kalas. sen hem och började städa. sen till coop. sen städa lite till. sen laga mat. sen äta. sen städa lite till. sen kom gästerna! en mysig helg helt enkelt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback