i've just seen



inatt somnade jag, hör och häpna, halv 12! det är det tidigaste jag somnat på år och dar känns det som. halv elva slängde jag mig upp från sängen för att åka till stan med tim. han köpte dukar och penslar och ska börja måla igen. kul för honom! egentligen skulle jag åka och träna med sambon men han ska "lyfta vikter" så jag bara nä och ska istället stanna hemma och göra pilates.

idag har jag också tvättat och plockat undan i vårt lilla hem. senare ska jag rensa ur min klädkammare och min byrå. jag kommer nog böla. men är man fattig så är man!

idag ska jag försöka skriva den där listan med alla låtar och jag ska också sätta mig ner och skriva några kapitel på boken. vi vill tjäna pengar, så ifall vi känner att vi inte kan sälja så många så får vi sälja varje bok för en miljon. det låter väl rimligt? tänk när vi blir kända när vi dör, legender, så kommer våra böcker vara värda så mycket mer. då ska ni vara glada att ni kom undan lindrigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback