för dig för dig för dig



hur kan en människa som jag lyssnat på i fem år fortfarande ge mig gåshud och gråt i halsen av att bara se lycklig ut på scenen? låtar jag lyssnat på i fem år får det fortfarande att vända i magen och hjärtat att slå snabbare. hur kan han fortfarande överraska mig? få mig att känna massa känslor, samma känslor, nya känslor. rösten är en annan, texterna är annorlunda, musiken är inte densamma. men det är fortfarande så jävla bra. så innerligt, så hjärligt, så fint, så speciellt. så underbart fucking jävla bra. hur kan jag ha glömt bort hur det kändes att i oktober 2004 stå framför honom på folk & rock och berätta för honom hur söt han var och han blir lite generad och jag håller på att dö. och att han signerade mina vans. för jag hade glömt skivorna hemma.

Kommentarer
Postat av: Julia

heej:) ute efter nya kläder? då måste du tjika in på min lilla blogg:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback