för att vi har nyårslöfte tillsammans och för att hon är så fin



MIN BÄSTA VÄN

VAD HETER HON?
Sanna Martina Pettersson
VAD HAR HON FÖR FAVORITFÄRG?
tror hon gillar brunt, svart, grått....... kanske?
VAD HAR HON FÖR ÖGONFÄRG?
grönblågrå
VAD HAR HON FÖR KLÄDSTIL?
high fashion, såklart.
HAR HON FÄRGAT HÅRET NÅGON GÅNG?
Ja. Både mörkare och ljusare.
HAR HON PIERCAT SIG?
I öronen, men hon tål det inte
DRICKER HON?
inte lika mycket nu mer, men klart
RÖKER HON?
hon är duktig
VAD HETER GATAN HON BOR PÅ?
hemlis förfan. men nära lilla mig! 
VAD HAR HON FÖR MOBIL?
en gammal lg
VAD HAR HON FÖR FÄRG I SITT RUM?
hon har ju nytt rum... vad minns jag... vitt? ljusgrått? ljusblått?
HAR HON NÅGOT SYSKON?
en storebror och en tvilling (som också är min bästa vän)
VAD ÄR HENNES FAVORITMAT?
omelett gillar hon... och pasta carbonara från bulgarien
VAD TROR DU HON SKULLE GÖRA OM HON FICK EN MILJON?
spara för att hon är SÅ JÄVLA DUKTIG. och köpt kläder... och dator
VAD BRUKAR HON GÖRA EFTER SKOLAN?
hon går inte i skolan. men när hon gjorde det så jobbade hon eller var med oss 
VAD BRUKAR HON GÖRA PÅ HELGERNA?
vara med robin!!
VAD HAR HON FÖR MUSIKSMAK?
lite som jag... förutom att hon gillar hello saferide och kate nash
HUR BLEV NI VÄNNER?
när jag var liten ramlade jag alltid ute och fick alltid plåster av dem. och på den vägen gick det
HUR GAMLA VAR NI DÅ?
fyra typ
VAD BRUKAR NI SKICKA SMS OM?
the hills, harry potter
ÄR HON BEROENDE AV NÅGOT?
träning...
VAD KALLAR DU HENNE?
tina (för att det är fult), långetina (för att det är ball), martina (för att det är sååå ballt)
VAD KALLAR HON DIG?
VÄRLDENS BÄSTA MÄNNISKA, eller nathalie eller nath kanske
IDROTTAR HON?
som ett freak!
VAD HAR NI GEMENSAMT?
bästa vänner, harry potter, the hills, klädsmak (tror jag... jag gillar hennes kläder i alla fall...), lars winnerbäck, nyårslöfte
HAR HON BILDDAGBOK?
nej
VAD HAR HON FÖR HÅRFÄRG?
ljusbrunt med en svart utväxt
NÄR ÄR HON FÖDD?
exakt fyra månader efter mig. samma dag som hennes tvilling.
BESKRIV HENNE MED TRE ORD?
snygg, rolig, bäst

Kommentarer
Postat av: m

vilket snutteputte inlägg!!

2009-01-16 @ 13:20:40
Postat av: m

p.s LOVE YOU

2009-01-16 @ 13:21:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback