expert

alltså första gången var det ju easy. jag stod upp med martina med två skrikande män bakom oss. skitsvårt var det. skitpinsamt. där stod jag och var töntig liksom. martina ägde även fast det var hennes första gång. men jag var så dålig så dålig. sen gjorde vi det några gånger till. och då blev jag ju medium. jag var fortfarande lite kass och satte inte allt, men det gick ändå rätt bra. sen började jag göra det mer och mer. ibland varje dag. och då sa min älskade "DU ÄR FAN HARD NU". men jag vågade inte. jag bara nej. en extra liksom. vågade inte. sen kände jag mig nästan tvungen och jag testade det. skitnice. men jag var inte super på det. sen spelade jag lite till. och satte typ alla. hard. sen sa min älskade "teeeesta expert" och jag bara eh skojar du. jag har nog sett hur expert-människor gör. jag är INTE en av dem.

sen så testade jag expert och fick 93 procent. jag bara jaja, det var en lätt låt. nu testade jag en till (hemma själv) och satte 97 procent. JAG ÄR EN EXPERT-BRUD!

Kommentarer
Postat av: sara sve

jag vill också testa gh

2009-01-27 @ 22:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback