dumma sambolina



ikväll hjälper vi madde flytta! sedan vill hon bjuda på något. först sa hon pizza och menade då köpe och jag kräkte lite. sen kom jag på att jag har en sån pizzadeg hemma som lena bjudit på innan och som alltid är så ruskigt god! i morse gick jag in i köket för att koka mig lite kaffe och göra en liten omelett. då... ser... lilla... jag... pizzadegen... jag... tänkte... ta... med... stå... i... fönsterkarmen... öppnad... och... jättetorr... min sambo har alltså, i morse då, öppnat pizzadegen av någon anledning och sedan ställt den i fönsterkarmen. varför han har gjort detta kommer jag inte förstå förrän jag slår honom i fejset när han kommer hem idag halv 3.

efter flyttningen och pizzan idag vill jag ut. martin pamp kanske bjuder med mig på ett riktigt ståhej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback