cliffs



just nu tvättar jag. ska dammsuga snart också. och göra mig lite mer kaffe. för idag kommer lilla pappsen på besök! vi ska spela gh har jag bestämt och jag ska visa mina utomordentliga expert-skills. ska bli kul! igår köpte jag och sambon sjukt mycket kakor för att jag skulle bjuda på pappa idag. vi insåg dock snabbt att min tunna lilla pappa inte kommer äta så mycket så jag och sambon åt en massa igår medan vi kollade på "the never ending story". min mamma tyckte att atreju var söt när hon var liten. liden tös.

hoppas alla gillade min spellista! igår köpte jag en fin tröja på lindex. och ikväll ska jag och maddsan hem till sarasve (om jag får hänka... he he...) och fika lite och sedan vara där hela natten. min älskade ska nämligen LANA i limhamn och maddes ska ha tv-spelskväll hemma hos dem.


Kommentarer
Postat av: mums

han va jättesöt!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback