charity



jag har inte somnat än. imorgon ska jag gå till apoteket och fråga om sömntabletter. eller så behöver jag kanske bara försöka varva ner. mina ångestkänslor över pengar och jobb kommer på nätterna och de låter mig inte somna. imorgon ska jag träna med sambon! det ska faktiskt bli kul att springa på löpbandet och svettas lite. även fast min sjukdom inte tål svett. jobbigt.

snart ska jag också på möte på arbetsförmedlingen. och jag har gjort upp listor på en massa grejor jag ska sälja. jag har i alla fall lyckats sälja två klänningar och en tröja.

Kommentarer
Postat av: s

maria i min klass tipsade mig om jättebra sömntabletter som är naturläkemedel. jag tror att de heter typ valerina eller något sånt!

2009-01-07 @ 23:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback