badboll



det blev debaser i fredags. det kändes bra. och jag har blivit ännu bättre nu på att para ihop shakira med sambons vänner! det var fnissigt värre. igår var jag bara hemma och mådde illa, handlade lite mat och lagade en vacker currygryta. idag var jag uppe med tuppen (JAG HAR BÖRJAT SOVA WOHO) och åkte till skogen med sambon och tim och sprang en fruktansvärt lång runda.

nu sitter jag och röker och dricker kaffe och skriver boken. och försöker komma på en massa idéer till Pose nambah two. jag har några fotograferingar med outfits och location uppskrivna. det gäller bara att GÖRA DET. förhoppningsvis kommer tim hit snart och hjälper mig.

nu när vi beställt våra planscher och köpt ramar och har möblerat om ska vi ha inflyttningsfest! sju månader försenad visserligen men man kan väl kalla det "nu är vi klara-fest"! det ska bli fett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback