av kiwin

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
jag var på debaser. jag åkte utomlands med mina vänner. jag var i bulgarien. jag skaffade tejpexstensions och innan det med clips. jag funderade på att göra håret mörkare. jag fick pengar i klänningen när jag dansade på ett bord. hade sommarjobb för första gången i mitt liv. jobbade som telefonförsäljare. tatuerade mig. flyttade ihop med min man. spräckte ögonlocket på dansgolvet. antagligen mer.

2. Höll du några av dina nyårslöften?
hade inga förra året

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
nästan, men nej

4. Dog någon som stod dig nära?
nej

5.Vilka länder besökte du?
bulgarien och danmark

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?
snejanas bmi och mer party

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?
studenten, bulgarien-resan och alla dagar med fbg kanske

8. Vad var din största framgång 2008?
studden, sommarjobb, jobb, party

9. Största misstaget?
inget

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?
spräckte ögonlocket. litet utbränd.

11. Bästa köpet?
birabirabira

12. Vad spenderade du mest pengar på?
kläder, sprit, giftiga pinnar

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
studenten och inflyttningen med sambolito

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
cat stevens - oh very young

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
jag har varit go och gla som vanligt

16. Vad önskar du att du gjort mer?
gått ner

17. Vad önskar du att du gjort mindre?
ätit

18. Hur tillbringade du julen?
först hos tim som fyllde år, sen hos pappa och spelade gh, sen hos mamma med stora feta släkten

19. Blev du kär i år?
superduper

20. Favoritprogram på TV?
hemsökta hus

21. Bästa boken du läste i år?
nu vill jag sjunga dig milda sånger - linda olsson

22. Största musikaliska upptäckten?
återupptäckte gavin degraw

24. Något du önskade dig och fick?
komma in på debaser

25. Något du önskade dig men inte fick?
bob dylan

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?
lekte kurragömma hos madde eftersom att det var snöstorm

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
mer pengar

28. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?
magnifik

29. Vad fick dig att må bra?
fbg, tim, sambon, öl, kaffe, vin, mat, pengar

30. Vilken kändis var du mest sugen på?
gavin. och ray såklart

31. Vem saknade du?
någon jag inte träffade kanske

32. De bästa nya människorna du träffade?
vet inte om jag träffade så många nya. men i såna fall alla nya jag träffade. alla jag känner är bäst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback