you got growing up to do

igår var jag först med sarasve. hon fixade mitt fula jävla hår och gjorde det jävlar i det fint. tack sara... slängkyss.

sen var jag med tim i stan. han bjöd på lite fika och sedan åkte vi hem till mig, satte på i'm not there och jag lagade mat. sen åt vi, kollade lite på filmen tills jag blev rastlös. DÅ SKULLE VI SPELA IN EN LÅT! men vi kunde inte enas om vilken. så vi sket i det. sen började vi värsta bråka för han hatar blondinbella men jag tycker inte att det är rättfärdigat och blablablbablabla. det mest uttjatade bråket ever in life.

sen så kollade jag upp vad som händer på debban på lördag. så jag bara:
"ja, men det är fritt inträde innan klockan 10. och det är ju bra. då kan vi sticka dit då."
tim vänder sig då mot mig och gör typ en jättekonstig min och bara:
"jajaja ja. ja." såna snabba ja:n.
jag:
"men vill du dit då?"
tim:
"ja... men vad kostar det?"
jag:
"aaah du lyssnade inte på vad jag sa innan, utan låtsades bara lyssna och så såg du skitkonstig ut."
tim:
"MEN JAG KOLLADE JU PÅ TV!!!!"



nu verkade det inte så ball... man måste nog varit där.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback