there were times when I could have strangled her

heeeeej bloooooggen!

om cirkus en halvtimme ska jag och sara och martina åka till lund och fixa något bokskit till sara. efter det ska vi hem till min mamma nidemyr och träffa henne och beben. och fika lite. och sara och elin ska se mammas och frettans nya hus som de byggt alldeles själv! och sara och elin ska träffa beben för ANDRA gången i deras liv... och beben är ett och ett halvt år... kan bero på att jag flyttat hemifrån. FLYYYTTAT HEEEEMIIIIFRRÅÅÅÅN. har inte bott hemma på 8 månader! vi klarat!

nu ska jag... kleta på lite mascara. och kanske ta en till ciggeluring. sen beger vi oss till lilla svidala!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ha det så jävla kul då....not...... //ensam jobbare söker vänner

2009-02-16 @ 13:55:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback