turn around, walk away

the one thing that my heart reqiuers is that you admire me.

jag och tim ska spela in låt. hoppas jag. tror det kan bli fint. har redan gjort en cornelis-låt som blev uppskattad av mamma och mormor.

tim var sur idag.
jag har en cigg kvar.
jag är ensam.
det var rätt varmt ute innan.
vill äta rolig middag idag.
är trött på quorn och soja.
har inte ätit kött på två år.
jag behöver städa.
och duscha.
lyssnar på joshua radins "simple times".

vill åka europa runt NU. london är spikat i alla fall. sen blir det roadtrip till amsterdam och lite andra coola ställen.

Kommentarer
Postat av: mormor

oh ja spela in en ny låt. Men då ska det låta som dig själv. Ha en bra kväll! Morfar hälsar att han oxå vill höra dej sjunga. Puss o kram

2009-02-15 @ 17:18:33
Postat av: Anonym

oh ja spela in en ny låt. Men då ska det låta som dig själv. Ha en bra kväll! Morfar hälsar att han oxå vill höra dej sjunga. Puss o kram

2009-02-15 @ 17:19:44
Postat av: Mormor o morfar

oh ja, vill vi höra en låt med dig, med din egen röst tack. Kram o Puss

2009-02-15 @ 17:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback