sundance

nu sitter jag hemma. gjorde en liten spontanresa till svedala igår för att sova hos madisco. försökte hålla oss vakna till kvart över tre för att kolla på spökhusen, men det var förgäves. jag somnade halv 3. surt sa räven.

så nu sitter jag här. med min nya ipod! fick den igår för min gamla hade gått sönder. slutat ladda. bara sådär. hux flux. min fina lilla rosa ippe. så nu har man ju den senaste modellen av nanon... mörkgrå... 8 gig... jaja... man är ju inte den som är den... he he... ha ha... hade dock hellre haft en rosa igen, men de hade inga inne. OCH INTE FAN TÄNKER JAG VÄNTA PÅ MIN IPPE. här är balla spel på denna också. och man kan se på film *älskart*

nu ska jag nog äta frulle. och göra kaffe.

ha det gott ungdomar

Kommentarer
Postat av: tim

yeeeeey "ippe" har satt sig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback