stay lady stay



i lördags började vi med förfest hos mig. sedan tog vi till inkonst. men vi... ångrade oss... ja... så var det! madde blev lite ledsen och gick hem men jag och dino styrde fötterna mot indian curry hut och tog vars en shot och lite öl. det fick vi dricka upp snabbt och sedan sprang till till retro. på retro dansade vi mycket på det lilla dansgolvet och sen gick jag och min sambolina, som kom och hämtade oss på retro, och köpte falafel. riktigt gott. igår mådde jag inte alls bra faktiskt. var full ända tills 18.00 ungefär.

förresten. jag har fått ett jobb. inget märkvärdigt sådär... bara ett jobb... som har att göra med ett stort modeevent... inget märkvärdigt sådär... bara... JÄVLIGT FETT.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till ditt icke "märkvärdiga" jobb. Alla jobb är märkvärdiga, så det så. Huvudsaken är att du har tagit ett steg in i just detta jobb. Lycka till! Kram o Puss

2009-02-09 @ 19:58:40
Postat av: Anonym

Du e best. jåcka fett!! stot lykka til!! massoj med pussa bebben bebison ps jag såver nu. e gjym po at skjiva i sömnen med 39 gr feber ;)ds

2009-02-10 @ 22:02:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback