snodd av michelle

Favoritcafé: har inget. men kafferosteriet på sommaren är nice.

Favorittidning: mirage (NY favvis!) och Tidningen

Favoritplagg i garderoben just nu: inget

Byter gärna garderob med: hm... kanske någon klyschig som... kirsten dunst?

Vanligaste färgen på mina kläder: svart

Sminktips till allmänheten: skaffa rätt färg på din foundation!!!!

Mitt rum kan beskrivas som: min LÄGENHET (har inget eget rum...) är liten och mysig

Mig själv med tre ord: cool cat pålsson

Jag tränar: önskar jag 

Jag ville bli när jag var liten: cool. vilket jag blev också, woho!

Nu vill jag bli: rik, snygg, smal

Humör just nu: kul

Är det nåt du absolut inte äter: djur

Hur många kuddar sover du med: 1 

Morgon- eller nattmänniska: nattelinattnatt

Sparare eller slösare: slösarn nr ett

Bästa film: donnie darko kanske

Hur många barn vill du ha när du blir stor: ett

Bio eller promenad: promenad (L) 

Är du kittlig: ja ibland

Största svaghet: äter för mycket, dricker för mycket, röker för mycket. och män med skägg!

Det här är jag bra på: inget

Chips, morötter eller godis? chips!!!!!! men morötter vill jag att det ska vara

Stökigt eller välstädat? (ditt rum) : städat

Kaffe, te eller inget? kaffe

Har du en besatthet? jättemycket


Kommentarer
Postat av: s

vadå bra på inget!! du är ju jättesnäll och rolig och bra på att skämta och bra på att rita och bra på att tugga tuggummi. till exempel

2009-02-05 @ 21:14:33
Postat av: elin

åhh kirsten är också någon jag vill byta garderob med! that's some cool girrrrl

Postat av: martina

låter som att du är värsta fettot när man läser detta... fetto...

2009-02-05 @ 23:23:02
URL: http://metrobloggen.se/martinap
Postat av: madisco.devote.se

hahahah! vad är det med martinas skräck för fetton nuförtiden?

2009-02-06 @ 09:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback