rajrajlajlaj

nu har jag varit hos doktorn. för mitt öra. och där är tydligen ett litet hål på trumhinnan och lite annat snuskigt. kul va? klockan två ska jag till en annan doktor, men den är hemlig.

i lördags stack jag, tim och sara till debaser. det var kul så länge det varade... sara... mådde... ju... inte... så... bra... men det var kul ändå! sen gick jag i snöovädret och grät mig själv till sömns när jag kom hem för att mina fötter var så svullna. jättehemskt var det.

inatt sov jag hos tvillingarna för att min sambolina jobbade inatt. och igår hade vi vår första "halv 8 hos mig"! det var sara som började och vi åt jättegod mat. dock ska vi inte sätta betyg på varandra för det är elakt mot den som kommer sist. nästa gång är det min tur och jag vet inte vad jag ska bjuda på än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback