no envy, no fear

nu är sambolina och tränar. jag borde väl göra lite grejer... men jag är så slö. varför så slö? sov ungefär 12 timmar inatt. måste vara något slags rekord för mig. helt galet. håller på att ladda ner ett deckarspel som jag och sambolina ska spela inatt! *längtar som fan alltså*

i morse åt jag omelett som vanligt. det var gott. jag måste ha världens mest intressanta blogg. förstår verkligen inte hur jag ändå kan ha hyfsat många läsare... det är helt ofattbart. missförstå mig inte, i love it, men jag fattar inte.


nu ska jag nog se en liten skräckis... om jag vågar det när jag är hemma själv. det återstår att se.


Kommentarer
Postat av: martina

jag och sara träffade aldin på friskis och svettis idag! eller vi TRÄFFADES inte, för han var inne på gymmet. men vi vinkade!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback