när sara trampade i en blöja för ex antal år sedan



idag har jag och martinalina varit i stan. vi testade bh:ar i samma omklädningsrum (riktigt mysigt...) och de passade henne men inte mig. så jag väntar tills min storlek kommer in. förhoppningsvis redan imorgon eftersom att jag och martina ändå ska ta en långrunda då och söka jobb.

nu ska jag börja jobba lite. har precis ätit omelett. min mage är lite tjock för jag har ätit chili cheese också. igår skulle ni sett min mage. jag gjorde den "gravid", alltså blåste upp den. sheisse mackedajse, största magen ever.

Kommentarer
Postat av: Anonym

man var ju ganska förvånad över att där inte var en riktigt bebbe i om man säger så!!!!!

2009-02-11 @ 16:52:30
Postat av: martina

/från MIG såklart


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback