mitt svar

från rohvol.blogspot.com


"sanna martina, har precis som jag problem med alkoholen ibland (ibland=ofta) och det ser vi bäst i hennes sms. ett visst sms, vi aldrig kommer glömma, som gick till en viss man, löd bland annat såhär: "slutta våra taskig" mm, okej martina. slutta. alkoholvanor har också innehållt: strul med fula män, strul med snygga män, min skateboard, vit spya i en vask, strul med tjejer, sjuka sms och min tunga i hennes näsa. våra djupa konversationer när vi är fulla (djupa på grund av en hel jävla del vin och vodka) och våra kärleksfulla lovord är något jag håller varmt om hjärtat och trots att du är en pessimistisk, självisk, argsint slampig slyna, är du MIN pessimistika, själviska, argsinta och slampiga slyna och jag vill aldrig att du ska ändra dig!"

Kommentarer
Postat av: m

åååååh "slutta våra taskig" hade jag glömt!!! :') KANSKE BÄST SÅ ÄNDÅ.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback