lånad av niotillfem

Jag är envis, jobbig, glad, positiv, fattig, slarvig 
Jag gillar hamstrar, kattungar, sambo, fbg, tim, festa
Jag äter kaviarmackor med gurka 
Jag säger ja till
 att gå ut och festa när som helst. det är bara tråkiga människor som säger nej och jag är långt ifrån tråkig!
Jag ger mig sällan in i något som är jobbigt
Jag duktig på att skratta högt och skrika högt. har lärt mig ett nytt skrik som äger. 
Jag stör mig på trångsynta människor. människor som tycker att allt måste ha en förklaring. bittra människor.
Jag läser harry potter 
Jag är vackrast när jag känner mig vacker 
Jag skrattar åt det mesta. förutom hemska saker. typ som det med minigrisen som sara berättade om och alla skrattade åt. förutom JAG. 
Jag är en typisk överdriven människa. pratar för högt, skrattar för högt, blir för full, blir för exalterad.
Jag har aldrig bajsat utomhus 
Jag är lycklig över allt jag har. människorna i min omgivning som är förstående och goda.
Jag trivs inte när jag måste vara seriös och vuxen. 
Jag är dålig på att ringa människor jag inte känner 
Jag är rädd för att bli vuxen och att dö och min största skräck är att bli kidnappad eller att drunkna. 
Jag älskar att kramas med min älskling och att festa med mina vänner
Jag uppskattar när människor oväntat gör snälla saker 
Jag tror på spöken och att ifall man vill att något ska vara kul och bra så blir det det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback