jag vet att du läser min blogg i smyg...

till min lilla favoritsambo

jag älskar dig
jag älskar dig
jag älskar dig
jag älskar dig
jag älskar dig
jag älskar dig
jag älskar dig
jag älskar dig
jag älskar dig

du är världens sötaste lilla baby. blir varm i hjärtat när du gör små låtar till mig. när du skrattar åt mina balla skämt. när du blir för full. när du vaknar bakfull, varm, rosig och rufsig. när du går med på att kolla på skräckfilm om jag bj:ar samtidigt. när du pussar mig och kramar mig och tittar på mig och ler och säger att jag är världens sötaste. när du frågar om du är fin i dina kläder. när du använder mitt ros-schampo och luktar gott som fan. när du säger att ditt favoritljud i hela världen är när jag skrattar.

när du bara är dig själv; världens mest underbara, fantastiska, söta lilla, snart 23-åriga man!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

"när du går med på att kolla på skräckfilm om jag bj:ar samtidigt"



haha! det är så fint att allt som krävs för att manipulera en kille att göra något för en är ett bj. Mattis är precis likadan.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback