it's drowning me now

hej aaaalla!

nu ska jag snabba mig för jag och madde ska till burrecenter och hitta något att ha på oss ikväll! för ikväll ska vi till slagt. ja, slagt. nöjesguiden. kan bli kul! eller tråkigt! vem vet! igår var jag mest bara hos twinsen och kollade på tv. det var mysigt! jag har inte skrivit så mycket här på grund av att jag nu har ett harry potter-spel i min ägo. spelar ALL THE TIME! det är så jävla ball. jag rekomenderar det starkt! harry potter och de vises sten pc-spel! så jävla ballt. älskar harry p.

nu ska jag... kleta på mascara och platta håret! c ya! kanske i kväll? vem vet? ser ni mig ikväll så gå fram till mig och säg hajhaj! jag har ju så många läsare och vet inte vem alla är. kom igen! kan bli kul!


Kommentarer
Postat av: mormor

Haj,haj! Ha en trevlig kväll! Vita veckorna är väl inte slut än, räknar med att du tar det lugnt. Gör inget du ångrar i morgon! Kram Hälsa Jonas!

2009-02-27 @ 12:02:44
Postat av: madde the coolisimo

ångra ALLT!!! :) ses ikväll!

Postat av: michelito

NATHALIE PÅ SLAGT?? vad har hänt?

2009-03-01 @ 19:25:25
URL: http://mcchelle.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback